یزدفردا: استاندار با اشاره به صدرنشینی یزد در مشارکت انتخاباتی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری تداوم این صدرنشینی را خواستار شد.

به گزارش یزدفردا: استاندار با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد از مردم استان برای مشارکت بالا در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد. مهران فاطمی گفت: از مردم یزد به دلیل بصیرت، بینش، معرفت و شناخت بالا کمال تشکر را داریم، مردمی که با مشارکت بالا زبانزد همه ایران شدند و با وجود چنین مردمی شاکر خداوند هستیم.
وی ابراز امیداواری کرد: همانطور که مردم یزد در دور اول پدیده انتخابات شدند، مردم در دور دوم انتخابات نیز پدیده و زبانزد شوند و در بدرقه شهیدان خدمت حماسه بیافریند. 
استاندار یزد با اشاره به اینکه یزدی‌ها مردمان دیار شهید صدوقی و چهار هزار شهید هستند، ادامه داد: مردم یزد همیشه پیشران و پیشتاز و باعث عزت و افتخار هستند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم یزد همواره زبانزد هستند و نام یزدی پر آوازه است لذا در این دور هم امیدواریم هم رای اولی‌ها و هم سایر مردم با حضور حماسی و پرشور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر بیافریند.
شایان ذکر است استان یزد در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۵۸.۱۸ درصد بعد از خراسان جنوبی در زمره بالاترین مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان‌ها قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا